Örebro 20/2

I morse ringre klockan 05.10.. Kollade termometern.. -23.. HÄRLIGT!! not.. Bara o pälsa på Håkan & Dundra täckena de.. Påväg till bilen får jag ett mess av Linda som ja skulle ta följe med från Kga "Startar din bil? Min gjorde nästan inte de... " SATAN! Min bil har en förkärlek till o INTE starta när de e kallt... Men som genom ett under så gick Doris igång på första försöket =D  Sånt gör mej GLAD =))

När sakerna o Roger va instuvade i bilen så drog vi.. Har ju ALLTID en förmåga att komma iväg försent "/ Förstår inte varför :P

Men men.. Tur att man kör turbo ibland ;) Mötte Linda i Kga o drog mot Öret.. Kom fram i bra tid innan allt folk började komma =)

Tiden sprang iväg o vi träffade många kända ansikten =)

Håkan betedde sej lite som ett SVIN! Skällde ut domaren o hoppade o bet på både mej o koppel "/ Men kritiken är jag nöjd med =)

Maskulin & substansfull hanvalp. Mkt maskulint huvud, mkt god benstomme & volym i kroppen, kunde önskas ngt stramare, Tyvärr inte riktigt på bästa humör för dagen.

Håkan slutade som 4/4

Dundra som är SMÄLLFET hade jag inga som hellst förhoppningar om.. Hon tror att hon ska ha valpar "/

Men de gick bättre än vad jag trodde.. Hon slutade som BIM mot Hugo.. Gjorde mej ingenting.. Men gillade Domarens kommentar till Fredrik : Hade hon inte vart så tjock så hade ni inte haft en chans :P

Mkt stående helhet, Mkt välbygd helt igenom, Mkt vackert huvud & uttryck. Mkt goda vinklar fram & bak. Rör sig med ett härligt steg från sidan, ngt lågställd. Mkt välpresenterad.

Domare: Henrik Härling


Jag är trots allt nöjd =) Var riktigt härligt o se damen i ringen igen =) Som hon NJÖÖÖT =D

MIN fislisa de <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att det gick så bra ändå, o trots allt är det ju Håkans andra utställning, O du har är o kommer alltid att vara en tidsoptimist ;)

2011-02-21 @ 14:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0