My Dog - 09 4/1 (Söndag)


Kritik
Elegant in general apperance, Excellent headpropotions, Right scull, Enough compact body, Excellent topline & carraige of tail, Excellent chest, Excellent movement, Right coat & color
Domare: Claudio De Giuliani, Italien

Har tyvärr inga kort från Söndagen.. än.. Väntar IVRIGT på att Marina ska skicka ;-)

O är något fel stavat så skyller jag på ringsekreteraren :-P Har skrivit precis som de står i papperen..

Som ni redan vet så fick hon 1a kvalitét, blev 1a i konkurrensen med CK, och blev 2a bästa tik med Reserv C.A.C.I.B

Min lilla TOSSA.. Lr.. Vår tossa :-P
Bäst o skriva så, så inte Ewa blir sur på mej me.. :-D

Vi var MYCKET trötta i går när vi kom hem.. Dundra hade ju spanat på snyggingar o matte på deras hussar :-P
Finns ju speciellt 1 som e rätt så intressant.. hehe.. VI nämner INGA namn här då..
Jävligt synd att han bor 28 mil bort typ.. men va fan..  Man e väll flyttbar lr?

Nä.. tror inte ja har nån chans där.. MEN hoppet är de SISTA som överger en..

Vill oxå TACKA Jimmy som var så UNDERBART SNÄLL o hämtade oss i Säffle.. Tusen TACK vännen!!
O Tack till Maddiz som lånade ut han ett par timmar =)

Och så klart underbara popsi o plastis som körde ner oss till Säffle i fredags..
Min GOA syster<3 som står ut med mej när ja är NERVÖS och OTREVLIG.. :-$
O Tillsist Ann-Marie som tog hand om Tilda så ja kom iväg överhuvudtaget..

Och ALLA som ringt & "tjatat" om resultat i helgen!! De betyder oerhört MYCKET att ni bryr er om VÅRA FRAMGÅNGAR!!

Nu ska ja ta o kolla lite på TV medans jag väntar på att Ewa ska ringa o tala om kritiken från Lördagen.. Som jag såklart glömmde i hennes bil.. Tur att ja fick me hund o syster hem *hehe*
Mer uppdate senare..

Kyss så länge!

Kommentarer
Postat av: Katta

Just ja har glömt o säga de till dig! Ja har bestämt att vi två packar in oss med djur o flyttar till Nässjö =D då blir de ju dessutom inte 28 min till ögongodiset =D

2009-01-05 @ 22:34:55
URL: http://kaatitsy.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jättekul att det går så bra för ER och att du har såna goa vänner och familj som ställer upp så för dej!!

2009-01-05 @ 22:37:20
Postat av: Jenny

Jaaaaaaaa de gör vi!!! Då blir de juh BARA 4 mil :-P

2009-01-05 @ 22:41:10
Postat av: Elizabeth

Ja men när kommer ni då .. jag har redan gjort plats till er !!! Väntar spänt ...........

2009-01-06 @ 02:06:15
Postat av: ewa

jag kan väl inte bli sur på dig vännen ;) det är ju ingen som tar ett rikspucko på allvar ;)

kram på dig gumman

2009-01-06 @ 23:46:51
URL: http://amstaffarna.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0