Needful Thing´s King Of The Ring <3

Sist jag skrev var vi i väntans tider.. Det är vi inte längre :P Världens finaste underbaraste Håkan har flyttat in hos oss.. Han är en liten terrorist! Hild & Dundra sköter sej inte riktigt som jag hade hoppats "/  Hoppades på att de skulle va med o uppfostra lillkillen när han kom.. Men ICKE!! De har helt enkelt fått en ny lekkompis.. *suck*

De har även oxå i hela sitt liv ( tydligen ) fått leka inomhus.. Vilket inte jag var medveten om men så var det tydligen..

Så den en gång så fina ( REPFRIA) parketten är inte riktigt så repfri längre.. Håkans special gren är nämligen o springa så fort han kan  hallen/köket/vd.. O de blir inte ETT varv då :P Han e för söt :)

Så vad har jag tänkt mej med min översexuelle man då? Hoppas han Kommer gå bra i ringen såklart =) Sen ska vi så smått börja träna lydnad med honom =)

Har Hänt lite mer här hemma oxå =) MBT Bell Epoque Lesoto AKA Dundra är nu min alldeles egna hund =) Känns väll inte nå mer annorlund än förut direkt.. Jag betalade ju allt då jag hade helfoder oxå o det gör jag nu med så..

Däremot så får man ju hålla tummar o tår för att man får pengarna som förra ägaren är skylldig mej..

Men men.. Ordnar de =)

Håkan gjorde sin debut i ringen idag =)
I Smedjebacken på valputställning <3

Kritiken löd:

"MKT bra typ, bra strl & prop, kraftfullt välförmat huvud, bra öron, ögon o bett, härligt förbröst, bra hals o skuldra, bra bröstkorgsdjup o längd, ngt högt ansatt o buren svans, välvinklad bak, Rör sig med ett gott steg"

Domare: Cindy Pettersson

Han skötte sej kalas bra mitt <3- gull =)

Så sist men inte minst vill jag tacka Linda på Myrtans kennel för supertrevligt sällskap som ALLTID <3 Love ya!







Detta är kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0